Friday, September 4, 2009

tag.

daripada seri.terimakaseh banyak banyak :)

Apa perasan anda sekarang?
takut,berdebar-debar,seram,lapar semua ada.

Saya nak makan?
Chicken chop kot.

Impian saya?
supaya semua yang saya idam idamkan menjadi kenyataan.

Haiwan yang saya tak suka
kucing,tikus,anak ayam&itik.

Saya harapkan
supaya PMR dan SPM saya mendapat keputusan yg cemerlang.

Jika boleh putarkan masa
saya nak memperbetulkan kesemua kesalahan saya.

Saya pada 10 tahun akan datang?
bekerja,mungkin belajar lagi,kahwin?huhu.

Handphone saya adalah sebuah?
alat yg tak berapa berguna kpd saya.

Saya pernah bercinta sebanyak?
tk tahu.eh?saya pernah bercinta ke?

Saya suka pada?
dunia yang aman dan damai.

Kawan2 saya?
merupakan orang kedua yang paling saya sayang selain family saya.

Pernah dikhianati?
pernah.ini kali yang ketiga.

Apakah yang awak hendak lakukan terhadap dia?
saya tidak dapat memaafi dia.

Senaraikan 8 orang untuk ditag?
sapa nk ambil.