Tuesday, September 8, 2009

sorry,sorry,sorry.

haha.title dkt atas pun mcm lagu super junior.

entry nie sbnrnya ditujukan kpd fazrin.sbb apa untuk dia?sbb nak beritahu kat dia apa yg ada kat dlm hati nie yg membuatkan aku tk boleh nak maafkan si amoy tu.

dear fazrin,
mcm mcm yg dia dh buat kat aku.bukan aku nk ungkit,tapi kau pun tahu kan perangai aku mcm mana.aku tk boleh nk maafkan sesorang (perempuan)kalau dh masuk kali ketiga dia buat fitnah pasal aku kat org ramai.kau mungkin tk tahu sbb kau dengar cerita dari pihak dia saja
dan kau tk tahu sbb kau dh msk teknik.

bukan kau sorang je tk tahu pasal nie,ramai lagi tk tahu.sbb apa dorang tk tahu?sbb dorang hanya melihat air mata dia yang bercucuran jatuh lepastu penipuan yang dia ceritakan.tapi,bila dorang (org lain) dgr cerita daripada aku pulak dorang akan mengatakan si dia tu memutar belitkan cerita.aku bkn nk 'merampas' kawan kawan dia,tapi itu semua salah dia sbb memutar belitkan cerita.kalau dia tk memutar belitkan cerita dan membuat drama sebabak dia tu,mesti kawan kawan dia akan faham.

fazrin,
aku ada banyak sebab untuk tak memaafkan dia.antaranya sebabnya,
  • hati aku tk boleh memaafkan dia walau mulut aku kata aku maafkan dia.
  • kalau aku maafkan dia,mgkn benda mcm nie berlaku lagi.
  • mak aku tak kasi kawan dgn dia dah.
  • mak aku memang tk kasi kawan dgn dia.
  • dan mak aku sememangnya tk kasi aku kawan dgn dia.

so dah faham fazrin?bagus.dan aku nk ucapkan terimakaseh banyak banyak dgn kau sbb kau bkk tazkirah kau sroh aku pergi mintak maaf kat dia walaupun tu bukannya salah aku.

love,

cici,

*apahal aku taip mcm format menulis surat tidak rasmi nie?